welcome to my blog... :)




Tuesday, December 14, 2010

barang yang penting... :p

aku rasa mesti setiap org ada barang yg diorang rse penting utk diorang kan?? ha, aku nk tunjuk plak barang yg aku rse penting la... hehe




ni la kamera aku... walaupon x canggih n mahal nak mampos (aku dengki ni org pkai kamera mahal) tp syukur je la kan drpd xde kamera lansung... hehe











ehem2, bkan org sbelah aku tu ek, tp mende warna merah bertali yg aku aku pegang tu.. hahaha, klu la xde gitar tu msti sunyi hidup aku skrang ni...


















ha, yg ni la pling best... my beloved vespa.. hehe.. tnpa mende ni, xbleh la aku kluar jalan2, merempit sini sana, mencemarkan udara dgn asap dia kan??.. hehe
















yang ni pun penting gak... klu xde mende ni camne la aku nak on9 fb (penting woo), buat blog, tgk movie, dgr lgu n macam2 lagi le..















dah, tu je kot aku rse barang yang penting kot.. hehe
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment