welcome to my blog... :)




Monday, November 12, 2012

Macam biodata aku.

  Assalamualaikum, nama aku Hanis Bin Amran Bin Sulaiman Bin Mat Salleh Bin Idris Bin Busu. Aku tak tipu pasal nama-nama yang aku sebut tu. Memang tu lah nama grandfather, great grandfather great great grandfather dan great great great grandfather aku. Nampak tak aku panggil atok aku tu grandfather, well, korang tak nampak nama moyang aku Mat Salleh? Kena la bajet omputeh sikit. kui kui kui


  12.5.1993, itu lah tarikh aku tertanggal tali pusat. Korang tau kan ape maksudnye? Kepada mereka yang sengal tak tau maksud, maknanya tu tarikh aku lahir. Aku telah memulakan pendidikan aku di tadika perpaduan pada tahun 1998 iaitu semasa berumur 5 tahun. errr, dah la, skip pasal sekolah ni. Macam bosan je cerita pasal ni. aish. Aku sekarang ni belajar dekat Politeknik Premier Ibrahim Sultan. ehh, ni pun aku dah cerita jugak kan dulu? Nampak sangat lah aku sekarang ni takde modal nak cerita ape. Bosan dohhh

  Hmm, memang aku bosan sejak kau takde lah Nurul Eliazawati Binti Nazaruddin. jeng jeng jeng. nampaknye memang adriana kutuk aku lah lepas ni. ahh, peduli ape. Btw, elia, saya mintak maaf kat awk pasal dulu. Sumpah saya dah berubah. Saya harap jangan lah awk layan saya macam ni dah. Tolong lah oiii. Rasa kosong sangat ni. Adoi. Dah lah. Malas aku nak taip panjang-panjang. chow!

p/s: aku masih sayang kat hang lah lepas semua ni.


Thanks For Reading :)

2 comments: