welcome to my blog... :)




Monday, February 6, 2012

Aku tau la aku ni....

  Assalamualaikum dan hai semua, hari ni aku nak tulis pasal luahan perasaan. Bukan luahan perasaan aku ek. luahan perasaan aku tu kat sini. Ni luahan perasaan orang lain yang agak sadis. Teruskan bacaan korang.

  Hmmm, hari ni aku nak luahkan perasaan aku yang tak didengari oleh siapa-siapa pon lagi. :( Dulu masa mula-mula kau dapat aku, kau selalu belai aku, layan aku dengan sepatutnya. Aku ingat lagi masa dulu, kau selalu bawa aku berjalan-jalan ke merata tempat. Paris, New York, London, katakan saja, semua tempat kau bawa aku. Ohh, indahnya detik itu. Aku selalu berharap agar detik itu berulang kembali.

  Dulu, kau selalu puji aku di depan kawan-kawan kau. Kau kata aku lah yang terbaek, terhebat, tercantik dan macam-macam ter lagi lah yang aku tak sanggup nak cakap sebab sedih sangat. Tapi kalau aku cakap pon kau bukan baca pon. So, sama jela kalau aku tak cakap.

  Tapi sekarang apabila dah lama dengan aku, sanggup kau campakkan aku. Kau ambik yang baru. Kau memang manusia yang kejam. Tak berhati perut langsung. Ape salah aku sampai kau sanggup buat aku macam ni? Aku tau makin lama aku ni makin tak cantik, tak bergetah. Tapi kau dah lupa ke kenangan kita berdua dulu? Aku memang tak paham la dengan kau ni. Mudah betul lupa. Betullah kata Dr M, melayu mudah lupa.

  Tapi takpe la, semoga kau berbahagia. Aku tau la aku ni cuma sepasang kasut. Dah buruk terus kau cari kasut lain. Mahal kot kau beli diri aku ni dalam Rm 350 tuu. Tapi boleh pulak kau campak aku kat dalam tong sampah je. Terasa diriku begitu hina, dah la boleh beli je diri aku ni. At least, bagi la kat budak-budak yang takde kasut. Tau la kau kaya. Puii!

  Itu jela luahan perasaan sepasang kasut kat aku semalam bila aku ternampak kasut tu kat dalam tong sampah.. The end. Ehhh, tunggu kejap. Aku ni boleh paham bahasa kasut? jeng jeng jeng...
Thanks For Reading :)

8 comments:

  1. lahh, rilek la. aku buat nak happy2. ni marah pulak dah. adoii.. hehe

    ReplyDelete
  2. ececehhh . yelorhhh . . BEST sangat cerita kau tu .

    ReplyDelete
  3. Hahaha . Kasut , tak apa , nanti pujuk dengan hanis suruh dia ambil bagi dekat orang miskin . Lagi dapat pahala :D tapi kalau kau dah rosak , tak payahlah nak voluunter kan diri =_=''

    ReplyDelete