welcome to my blog... :)




Friday, December 17, 2010

rokok..


   

 Aku rasa semua orang tahu ape tu rokok kan?? kalau korang tak tau baik korang tak payah hidup kat dunia yang fana ni.Aku rasa pendapat bagi kebanyakan lelaki pasal ni ialah 'fuh best!!', 'macho siot', dan macam-macam lagi la, tapi bagi kebanyakan perempuan pulak diorang akan fikir rokok ni 'busuk', 'ntah pape', 'nak bunuh diri ke orang ni??' and many more.. ha, lebih kurang macam tu la kan??(betol ke aku cakap ni)..

  Haha, membebel je aku ni padahal bkan nak cerite pasal pengalaman aku hisap rokok ke ape.Aku ade pengalaman yang aku tak dapat aku lupakan masa aku kecik dulu. Apekah pengalaman aku tu? Ha, baca la sampai habis dulu, baru la tau kan.

  Ceritanya bermula macam ni, mase aku kecik dulu entah berape ntah umur aku mase tu, ayah aku pergi lah kerje tapi dia lupe nak bawa rokok dunhill dia sekali. Lepas tu, aku yang tengah boring tahap gaban ni ape lagi, mencari sesuatu untuk dibuat la. Cari punye cari tetibe aku jumpe kotak rokok ayah aku punye. Lepas tu ape lagi, aku bukak la kotak rokok ni. jeng jeng jeng, aku tengok kat dalam kotak tu penuh lagi rokok siot!!! Aku ingatkan aku akan hisap rokok tu tapi memandangkan aku tak cukup umur lagi mase tu pon terus meracang mende lain.        

  Setelah puas merancang, aku yang masih kecik dan innocent tu pun patahkan satu demi satu rokok dunhill kepunyaan ayah aku tu.. muahahaha!!! Lepas tu aku buang semua rokok tu kat depan rumah aku melalui tingkap rumah aku yang umpama istana. Tiba-tiba.. Ayah aku balik dan dia tanya aku " sape yang buang rokok ayah tu??!!"... dan aku dengan muka yang baik lagi comel pun cakap "hanis la yang buang.. tak kan tu pun tak tau.." Lepas tu ayah aku pun mem'blah'kan diri dengan muke yang agak ganas..

  pergh, selamat aku... nasib baik la dulu harge rokok tu rm3++ je.. kalau harga dia macam sekarang rm10 sekotak, agaknye makan penampar dah aku haritu... kan kan kan??

*p/s: aku ada tambah2 sikit cerite ni nk bagi sedap la skit kan??? hehehe

                      gambar atas ni saje je aku tambah... xde kene mengene
                      ngan cite aku pon.. hehe   
                                           
Thanks For Reading :)

2 comments:

  1. Hahaha , ganas tuh sampai hancurkan rokok2 tersebut xDD . Haha .

    ReplyDelete
  2. hahaha, mesti la... nak selamatkan ayah aku (kononnye..) hahaha

    ReplyDelete