welcome to my blog... :)




Saturday, February 12, 2011

Kemalasan melanda.... =.="

                *lebih kurang macam ni la reaksi aku bile nk pegi keje (ntah2 lagi terok)

Salam satu malaysia saya ucapkan kepada anda yang sedang membaca belog ini (macam nak beri ucapan kat pentas la pulak...). Ok2, berbalik ke tujuan asal aku... Tajuk yang aku taip kat atas tu iaitu kemalasan melanda sebenarnye berkaitan dengan tempat kerja aku ( ha, dulu beriya nak kerja sekarang malas pulak).. hehe.. Ntah la wei, lepas aku balik dari cuti seminggu dulu tetibe je aku rasa malas gila oink2 nak pergi kerja tu...

 Hmm, mende la nak jadi dengan aku ni??? kerja pon malas... ish3, terok betol aku ni kan?? :p.. da malas tahap gaban ultraman superman dah ni... Mesti ada antara korang yang akan tertanya-tanya nape tak brenti je sekarang ni?? jawapan dia adalah.... Sebab aku nak kumpul duit dulu pastu nak shopping sakan... Tapi bila difikirkan balik, lebih baik tak payah berhenti sebab gaji dia agak masyukk woo (tetibe mata duitan plak)...

 Aish, mane satu la aku nak pilih ni... kalau aku berhenti awal, dapat rilek-rilek pastu lepak dengan member.. Kalau aku teruskan, dapat ambik lesen kereta then dapat beli gitar elektrik (cita-cita aku tu wei nak gitar elektrik...)..  ahhh, tolong-tolong!! malas la pulak nak fikir. dah la, caww.. assalamualaikum n see you in next post (kalau ada idea lagi...) hehe

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment