welcome to my blog... :)




Monday, November 12, 2012

errrr... entah.

  Damn, sekali lagi selepas berzaman aku tak bukak blog ni, dia bertukar sekali lagi. Aku rasa macam apakah semua ni. Last entry aku bulan 5 kot. Sekarang ni dah bulan 11. 6 bulan aku tak sentuh blog aku. Memang dah macam ape dah blog aku ni. Hutan amazon. Woooo.


  Sebenarnye aku pun tak tau ape yang aku nak merepek hari ni. Idea aku telah hilang bersama si dia. Sedih ambo raso. T.T. Ni yang aku rasa nak menyanyi lagu sedih ni. arghhh! Btw, mesti pengikut blog ni rasa pelik kenape tetibe aku update aku punye blog. Setelah 6 bulan aku tak update lansung blog aku, tetibe aku update. Apakah aku telah mendapat bermimpi? Ataupun aku telah errr telah, entah lah. Aku pun tak tau nak cakap ape. -.-. Sebenarnye sedang aku asyik melayan twitter, tetibe ada budak kelas dhk3b suruh aku update lagi. Dia cakap mcm ni, weh,dahsyat blog, kreatif lah, kelakar. Dia yang cakap, bukan aku yang cakap. Betul, sumpah makan satay 40 cucuk. Aku tak puji diri sendiri. hohoho

  Nama budak yang suruh aku update lagi blog aku tu Tasneem. Haaa, dia pun ada blog. Patut lah beriya suruh update. Kaki blog rupanya. Tapi aku rasa aku dah nak pencen nak berblog ni. Tak tau nak cerita apebende dah. Ahhh, sudah lah. Sekarang ni pun aku dah tak tau nak taip ape. Choww! -.-

Thanks For Reading :)

2 comments:

  1. hahaha.weh bengong!siap mention name n bg link lg x tahan! hahahhaha :D

    ReplyDelete