welcome to my blog... :)




Thursday, December 30, 2010

malam keluarga...

 Burp, kenyangnye makan td (macam tak de mukadimah lain je). hehe agak best la malam keluarga kali ni, aku ingatkan tak dapat la tgk bola Malaysia vs Indonesia, rpe2nye ad big screen siot kat dlm dewan tu!!. Mase mula2 nk msok kat dewan tu aku ada nmpak cik ihaa ni, tp aku wat donno je la sbb dia pon wat donno je.. Aku terserempak ngan dia sbb smpai same waktu (cam ada jodoh je kan ihaa kan?? hahaha)..Tp kau ckp nk pakai kemeja macam aku, tipu tol la kau ni..hahaha.. Lepas tu aku terserempak plak ngan org yang kononnye ad kat indon sbb tgk lawan bola tu live iaitu Mr Firdaus. Hampeh pnye member, brani ko tipu aku ek.. Ni plak aku nk tunjuk gambar mse kat situ (sempat ambik sikit je sebab bateri habis.. sedih woo)


ni gambar mse persembahan ape ntah..













ni plak gambar family aku mse tgk persembahan.. :p












yang ni persembahan paling sempoi sbb gne logat pahang.. ada yg aku x paham wei..












yang ni plak aku.. nerd ek aku cik ihaa?? smpai ati kau.. hahaha















ni plak gambar Mr Amali bersama henponnye.. hehe
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment