welcome to my blog... :)




Saturday, January 1, 2011

tahun baru!!



Huh, dah msok tahun 2011 dah.. aku rase cam smalam je aku ni dilahirkan (tipu sangat) tup2, da bertambah 'tua' aku ni... Ok la tu baru nk msok 18 umur aku, hensem lg xde la berkedut-kedut (prasan je lbih, tp cik ihaa ckp hensem xde nerd ada la =.=").. wakakaka.. biasanya kalau tahun
baru mesti org cakap pasal azam baru kan?? Tapi aku ni tetap macam biasa, takde azam tiap2 tahun.. hahaha, lantak korang la nk pikir ape psal aku, ada aku kesah?? hehe. Tapi tahun baru ni aku harap sangat la dapat kerja (terdesak ni wei) sebab nk pakai duit woo,nk gne duit wat ape?? ada la.. :p .Dan aku gak harap tahun 2011 ni tahun yang best la.. kan kan kan??

dah la, aku pun bkan ada idea sgt nk taip panjang2 ni.. sje je nk post.. n Selamat Tahun Baru 2011!!

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment