welcome to my blog... :)




Saturday, January 15, 2011

sudah keje!!!

Syukur, akhirnye dapat gak aku ni keje.. Camne aku dapat keje?? Ha, cam ni cite dia...

  Pada satu petang tu ngah syok2 aku dok meng-on9 fb ni tetibe je henset aku berbunyi, aku ingtkan manager hotel yg aku apply kerja tu call sbb no tu aku x kenal pun... Bile aku angkat je, "hello, ni hanis ke?? aku ni syazwan la." "ow, ko rpenye.. ingtkan sape la td.. nape?" "la, ko nak keje tak? ad keje kosong ni".. lepas tu aku pun tnye la kat mane n dia ckp kat maktab perguruan.. pergh jauhnye la tmpat keje tp bile dia dia ckp gaji dalam lingkungan Rm 25-Rm 30 sehari tros aku setuju (tamak gak aku ni ek).. hehe

  Mse first time aku pergi keje tu, aku rse penat nk mampos... Mne tak nye, mule2 kne sapu lantai pas tu mop plak.. Da la tmpat tu bsar.. Lpas siap tu kene angkat pinggan n cuci then macam2 lg la... Tapi da lame kje ok da la sbb da biasa...

  Lpas 3 hari aku keje, aku da dpt gaji pertama aku sebab dia bagi gaji minggu.Gaji pertama aku tu Rm 80 je sbb baru keje 3 hari kan... Tapi ok la.. Lpas dapat duit tu keesokan harinye tros aku bli tali gitar baru, pergh best bunyi dia... hahaha

   Dah la, mlas nk cite banyak2.. nnt la lagi aku update... hehe

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment