welcome to my blog... :)




Saturday, October 15, 2011

DHK 1C family

   Sekarang gua nak tunjukkan gambar budak-budak kelas gua di Politeknik Premier Johor Bahru. Gua dengar nama politeknik gua nanti nak tukar nama pulak. Ahh, pi lantak la. Di politeknik ni gua dapat kelas yang diberi nama DHK1C. Ok la korang tengok jela gambar-gambar ni.

                                      ni gambar gua dengan biela dan sheeda


                                                 dari kiri: maya, ieha, fad, che ku

                                          dari kiri: mia, nani, acap dan soleha

                                    dari kiri: tira, biela, wan, sheeda

                                        cube tengok maya.  =.="

                                             dari kiri: imah, amuthan, zatin dan intan



                                                                     terbaek!!!

              ni oli. ahli kumpulan dia tinggalkan dia sorang-sorang. hanya teddy bear yang temankan dia. kesian dia. 

                                                ni kumpulan gua. dari kiri: jannah, harith, a'a dan gua






                                                          kami cuma kawan. hahaha

                                          haha, terbaek la. macam pelakon filem. :P

                         cube korang cari mane satu lecture kitorang? hahaha

                                                           gua dikelilingi wanita. lalalala


Gambar-gambar ni semuanya aku ambik selepas kitorang kena buat role play untuk subject english communication. Korang tau role play tu ape? Role play tu korang kene berlakon berdasarkan situasi yang diberi. Ha, macam tu la. Tu je gua nak share dengan korang kali ni.
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment