welcome to my blog... :)




Saturday, October 15, 2011

pizza...

                          macam sedap je pizza ni. nak pergi pizza hut la. hoho


 Hohoi, kali ni aku nak tunjuk korang pizza yang aku buat sendiri.hehe. Tapi gambar yang atas ni bukan pizza yang aku masak, ni pizza hut punye pizza. Memasak ni sebenarnye salah satu dari hobi aku selain daripada main gitar tu.. Tapi yang ni aku tunjuk gambar je la, kalau nak resepi tu korang pandai-pandai la cari sendiri sebab pizza ni pon ikot suke hati aku je nak letak ape.. hahaha

 Dan sekarang aku persembahkan
hasilnye (walaupun tak brape nak menarik, tapi aku pedulik ape)..

          hehe, ini la hasilnye.. aku buat dua pizza yang berbentuk empat segi... hahaha


                                           pizza yang tak masak lagi...


                  aku pon nak interframe skali.. hehe... ni mase aku parut keju mozzarella


                                       yang ni pon x brape nak masak lagi..


                                      hehe.. :P


 Gambar yang aku tunjuk kat atas tu pizza yang aku buat mase bulan puasa 2010 lepas.. Pastu aku upload dalam facebook then tag kat member aku dalam facebook tu. Saje je nak bagi diaorang terliur sebab mase tu bulan puasa kan.. hehehe (jahat tak aku??).. Antara budak yang aku tag kat pizza tu aleeya , azzah , n sape-sape je la... hehe.. Dah la, tu je aku nak mengarut... Bye..
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment