welcome to my blog... :)




Tuesday, January 17, 2012

Kami bakal CHEF!

  Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. Apesal tetibe aku jadi rajin nak letak entry baru ni ek? Mesti korang pelik kan? Kalau tak pelik pon buat-buat pelik jela. Entah ape yang sampuk aku hari ni nak letak entry baru. Biasanye dah bersawang blog ni baru aku nak post mende baru. Ni baru letak entry semalam, dah letak yang baru.


  Sebenarnye aku nak tunjuk kat korang yang aku dengan kawan-kawan aku dah dapat baju kitchen. wohoo! Terasa bangge kejap bila first time pakai baju tu. Maklum la, tak pernah pakai kan. Jadi sakai la kejap. Muahahaha. Ok, ni la gambar-gambar kitorang masa kelas kitchen a.k.a kelas memasak.








  Tu jela gambar yang aku nak tunjuk. Sebenarnye banyak lagi gambar. Tapi malas la pulak nak letak banyak-banyak. haha. Kami budak Diploma in Hotel & Catering Management. haha 
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment