welcome to my blog... :)




Wednesday, January 25, 2012

Photoshoot

 Assalamualaikum semua, entry kali ni aku nak tunjuk kat korang gambar aku dengan kawan-kawan aku mase sesi photoshoot tadi.Kitorang saje je nak tangkap gambar, minat photography la kononnye. Sebab tu semua tempat nak ambik gambar.Kimmo la yang jadi photographer bertauliah yang ambik gambar kitorang jadi model ntah pape ni. Sebenarnye dah banyak kali kitorang buat photoshoot, tapi aku nak tunjuk gambar yang kitorang ambik petang tadi je (24.1.2012). Sebab ape aku nak tunjuk gambar petang tadi? Jeng jeng jeng... Suke hati aku la nak tunjuk gambar mane, blog aku. :P


Dari kiri: zafi, nad, aku, anam
kak ape namanya ek, tapi kimmo panggil sayang je
                               

aku bajet macho

zafi, kak sayang and nad

drop dead dan vespa! feveret aku. haha

ni ape ntah. tak sedia lagi.

anam yang macho

tiga dara pingitan

nampak orang kat spek tu. lalala

aku dah berisi... T.T

kerol dengan kereta dia.

aku dengan vespa aku lagi. lalala
aku dengan zafi. ala-ala ombak rindu gitu. wakakaka

  Ok la, tu je gambar yang aku nak tunjuk. Walaupun ade banyak gambar lagi tapi aku malas nak letak. Ok, boii!

p/s: Betul ke aku eja photoshoot tu? aku was-was ni. hahaha
Thanks For Reading :)

2 comments:

  1. kirim salam dekat yang ada kereta tuh. wahahhaha

    ReplyDelete